Standbooking 2021

Vi tilbyder uddannelsesudbydere, behandlingssteder, bosteder, rådgivere, organisationer og andre leverandører/virksomheder at blive udstiller på Socialrådgiverdage den 17. og 18. november på Hotel Nyborg Strand.

Eneste krav er, at udstilleren og dennes produkter og ydelser har relevans for socialrådgivere, samt at udstillingen holdes åben begge dage.

Pris

Prisen for bestilling af en stand er kr. 18.500 uanset beliggenhed og størrelse. Prisen er inkl. 1 persons deltagelse med fuld forplejning og overnatning i delt dobbeltværelse, samt inkl. moms (alene for udstillingsdelen). Hvis der ønskes deltagelse med enkeltværelse er der et tillæg på 700 kr.

Publikum

Vi forventer mellem 500 og 700 deltagere, hvoraf størstedelen er socialrådgivere indenfor udsatte-, social- og beskæftigelsesområdet. Derudover vil der også være ledere og fagkoordinatorer, samt forskere og undervisere indenfor området.

Udstillingen

Udstillingsområderne er en integreret del af Socialrådgiverdage 2021, og vil være placeret hvor deltagerne holder kaffepauser m.v., hvorved udstillingen vil være synlig for deltagerne begge dage.

Vi sammensætter programmet så der bliver tid for deltagerne til at besøge udstillingerne, og vi tilbyder at lave guidede ture, hvor I får mulighed for at præsentere jer for en gruppe.

Stand og inventar

Vi udbyder nu 3 typer stande:

  • Foyer: 7 stande ca. 1×3 m
  • Vandrehal: 20 stande ca. 1×4 m
  • Vandrehal v. park: 8 stande ca. 2×3 m

Almindelige borde og duge kan lånes uden beregning, og ønsker om særligt inventar/udstyr aftales og afregnes direkte med Hotel Nyborg Strand (jf. nedenstående liste). Forespørgsler derom Kontakt Lene Mikkelsen på HNS lsm@nyborgstrand.dk, tlf. 65150502.

  • Cafébord: 100 kr.
  • Barstol: 100 kr.
  • LCD-skærm på stander: 1200 kr. 1. dag, 600 kr. 2. dag
  • Opslagstavler/skillevægge 50 kr.

Udstillingen skal være opstillet 17. november kl. 9.00 og tages ned 18. november (tidligst fra kl. 15).

Book en stand på Socialrådgiverdage 2021

Hvis I er mere end 1 person på standen, skal de øvrige tilmelde sig som almindelig deltager i Socialrådgiverdage 2021.
Standene bliver solgt efter ”først til mølle” på grundlag af prioriteret ønske om placering.

Tilmeldte udstillere

Stand 1: Vidar – www.vidar.dk
Stand 2: Samfundslitteratur – www.samfundslitteratur.dk
Stand 3:
Stand 4:
Stand 5:
Stand 6: Habitus –  Habitus.dk
Stand 7: Sivitas – www.sivitas.dk
Stand 8: Fonden Soranahus – www.soranahus.dk
Stand 9: Bostedet Lindevang – lindevangshjemmetsfond.dk
Stand 10: Trancit – www.trancit.dk
Stand 11: FTFa – ftfa.dk
Stand 12: FAMILIEBO – www.familiebo.dk
Stand 13: Idrætsakademiet Specialskole – www.idraetsakademiet.dk
Stand 14: Høybyegård bo- og behandlingstilbud – www.hoybyegaard.dk
Stand 15: DSI Midtgaarden – www.midtgaarden.dk
Stand 16: SUF Den Sociale Udviklingsfond – suf.dk
Stand 17: Familiezonen – www.familiezonen.dk
Stand 18: Lev uden Vold – www.levudenvold.dk
Stand 19: FBU ForældreLANDSforeningen – www.fbu.dk – og Foreningen af professionelle støttepersoner – www.psforeningen.dk
Stand 20: Region Midtjylland – Specialområde Autisme – www.sau.rm.dk
Stand 21: Dannevirke Kostskole – www.dannevirkekostskole.dk
Stand 22: Børnebasen – www.boernebasen.dk
Stand 23: Opholdsstedet Aabrinken – www.aabrinken12.dk
Stand 24: Memox – www.memox.dk
Stand 25: CESA- Center for Socialt arbejde – www.cesa.dk
Stand 26: Castberggård Job- og Udviklingscenter
Stand 27: Egholt – www.egholt.dk
Stand 28: Opholdsstedet Frejas Have – www.frejas-have.dk
Stand 29: Kvindekrisecenteret Hanne Marie / Mariehjemmene
Stand 30: PKA – www.pka.dk
Stand 31: PVB-Kavaleriet Socialrådgiver – www.kavaleriet.dk
Stand 32: LOBPA – www.lobpa.dk
Stand 33: Fabu-fonden – www.fabu.dk
Stand 34: CAFA – Center for afklarende og forebyggende socialt arbejde – cafa.dk
Stand 35: Søbæk – www.soebaek.dk
Stand 36: Focus People – www.focus-people.dk

Bliver løbende opdateret

Kontakt

Har du spørgsmål vedr. Socialrådgiverdage?

Kontakt konsulent Nicolai Paulsen
np@socialraadgiverne.dk
Tel. 3338 6168